maanantai 17. maaliskuuta 2014

Blogin ensimmäinen yhteistyö: lämpöpussi testissä & alennuskoodi lukijoille

*Yhteistyössä PikkuVanilja

Muhun otettiin pari vikkoa sitten yhteyttä PikkuVaniljasta ehdottaen pientä yhteistyötä, ja tietenkin suostuin! Mä oon sellanen ihminen, että innostun todella helposti kaikesta & kieltämättä tulin nytkin tosi iloiseksi blogin ensimmäisestä yhteistyöstä! :) Suorastaan hihkuin onnesta, mä oon aina niin otettu kaikesta. :D 



Tossa päässä on siis napit, että saa kätevästi myös hupuksi!

Saatiin siis maaliskuun ajaksi testiin todella ihana ja ihastuttava  Baby's Onlysin lämpöpussi, jonka maahantuoja on Havenos.
 Pussi sopii niin vaunuihin kuin kaikkiin turvakaukaloihinkin!

 Viikon verran meillä on nyt ollut pussi käytössä vaunuissa, ja normaalisti kuljetaan melko paljon autollakin - mutta nyt ei olla vielä päästy testaamaan lämpöpussia turvakaukalossa. Mutta kuitenkin viimeistään viikonloppuna saadaan testailtua kaukaloonkin tätä. :-) Lupaan kertoa meidän käyttökokemuksia siis myöhemmin!


Sopii kaikkiin turvakaukaloihin!


Jasperilla meillä on ollut käytössä äitiyspakkauksen (makuu)pussi, ja voi luoja kuinka suloinen ja lämpöisen oloinen tämä on siihen verrattuna! Pussukassa on niin lämmin & pehmoinen vuori ja rakastan myös kudottua päällystää! Ei vedä äippäpakkauksen siilikuosi vertoja.. :D 
Jos tälläsiä lämpöpusseja olisi jättikoossakin niin kelpais kyllä mullekin, sen verran vilukissa oon (varsinkin nyt kun yölläkin pitää herätä tunnin välein..), haha!

Ei taida se Jasperkaan enää olla vauva, nimittäin reppana oli jo liian iso tuonne pussiin. :) Vauvalle kyllä just paras!



En ollut ennen edes kuullut PikkuVaniljan verkkokaupasta, mutta nyt kun aikani olen tutustunut kaupan valikoimaan & seikkaillut sivuilla niin pakko myöntää, että RAKASTUIN! Ihanan ajattomia, neutraaleja, lämpimiä & kauniita tuotteita/kuoseja koko putiikki täynnä. :-)
 Ihastuinkin niin paljon pariin jutskaan, että mun on ehkä pakko taas poiketa mun tilauslakosta ja tilata jotakin.. <3

Kannattaa siis ehdottomasti käydä tutustumassa muihinkin tuotteisiin! 

 Ja mä sainkin ilon tarjota teille ihanat pienoisen edun PikkuVaniljan verkkokauppaan,  

eli alennuskoodilla ''Blogi'' saatte 10% alennuksen valikoimasta (ei koske tapetteja, Natures Purest ja Leander-tuotelinjaa). 

Alennuskoodi on voimassa 17.4.2014 saakka ja toimituskulutkin on aina ilmaisia!

<3: meeri

ps. Blogilla ylittyi tänään 100 000 kävijää rikki, wou. Oon ihan ihmeissäni, en olisi ikimaailmassa uskonut. Kuukauden päästä oonkin kyllä pitänyt blogia jo vuoden! :) 
Vaikka alkuperäinen & pohjinmainen tarkoitus on pitää blogia oman itseni takia, niin ei tämä olisi yhtään samanlaista ilman teitä rakkaat lukijat & seuraajat<3 Kiitos!

11 kommenttia:

  1. Voi että, tosi nätti pussi - ihana vähän erilainen. Hyvät kuvat, näyttääkin juuri niin pehmoiselta mitä varmasti on :)

    Onnea hienosta rajanylityksestä! En yhtään ihmettele lukua, itsekin jäin koukkuun sinun blogiin heti vaikka ikäeroa meillä on paljon. Olet vaan niin ihanan hauskan aito kirjoittaja ja lapset niin suloisia. Minun piti muuten hiuspostauksessa kysyä, että missä kuvat oli otettu? Ihana maalaismaisema näkyi taustalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, hyvä jos kuvista saa edes vähän selvää ;D

      Voi että!!! Tulin _taas_ niin iloiseksi sun kommentista- niinku aina ! Kiitos :)❤️
      Hih, kuvat on otettu tästä meidän takapihalta ! Täällä maalaismaisemissa me asutaan ;)

      Poista
    2. No ajattelinkin, että voiko kuvat tosiaan olla teidän terassilta :D - ei sitä osaa ajatella, että oikeasti ihmisiä asuu noilla ikkunanäköaloilla. Olisi hauska kokeilla joskus asua jossain maalla :)

      Poista
    3. Niin ja kiitos noista sanoista, ihana <3

      Poista
    4. Haha! :D Me asutaan keskellä ei mitäätä ;)

      Poista
  2. ihana pussi! Tollaset olisi talvella olleet niin tarpeen!

    VastaaPoista
  3. Me saatiin PikkuVAniljalta se tähtipussi marraskuussa :) oli kyllä paljon käytössä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toi on kyllä niin kätevä, VARSINKIN autoillessa :)

      Poista
  4. On kyllä todella ihania tuotteita verkkokaupassa, mutta koska en ole miljonääri, ei mulla ole varaa ostaa tuolta mitään edes alennuskoodin kanssa :S Tai ehkä sitä rahaa ois, mutta oon kai niin pihi etten raaski maksaa jostain tuotteesta puolta enempää kuin jossain muualla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän kyllä mitä tarkotat! Mäkin oon sellanen, että mitä enemmän saa vähemmällä sen parempi :D Itekään en oikeastaan mistään maksaisi edes yli 50euroa, enkä oo sen jälkeen kun oon muuttanut pois kotoa niin ostanut varmaan mitää paitaa yli 20eurolla. :D
      Mut mäkin kattelin just sellasia juttuja, jotka oli joku <30€>, että ei sinänsä pahoja! :) Ja me ainakin (ehkä) tarttettaisiin vauvalle pinnasänkyyn mobiili ja semmonen oli tuola 29€. :> (jos en nyt ihan väärin muista :D)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤