tiistai 15. lokakuuta 2013

Vuosipäivä

2 vuotta Sami Monta vuotta vielä jäljellä ♥


No doubt in my mind where you belong.
Go to the ends of the Earth for you.


Hassua kuinka pieni aika 2 vuotta todellisuudessa oikeasti on!! Niin lyhyt aika, mutta silti siihen mahtuu todellatodella runsain mitoin muistoja, tunteita ja rakkautta. Silti siihen kahteen vuoteen mahtuu niin paljon kaikennäköistä yhteistä & yhdessä koettua. Mm. Kaksi suunniteltua & toivottua raskautta, yhden pienen rakkaan oman ihmeen syntyminen, paljon rakkautta, kaksi yhteistä muuttoa, toisen tukena olemista vaikealla hetkellä, paljon (tarpeeksi) hauskanpitoa, paljon syvällisiä keskusteluja, monta leffailtaa, ihanaa perhe-elämää, monta kylpyläreissua yms, tietenkin niitä riitojakin mutta ne kuuluvat elämään & paljosta ollaan selvitty ja paljosta tullaan kyllä selviämään. Ja paljon Samikin on kyllä joutunut kestämään mun kanssa(esim nämä mun uskomattomat raskaushormonit & -mieliteot/halut)..... En vaihtaisi tota ukkelia yhtään mihinkään tai kehenkään, enkä siitä aio aivan niin helposti ikinä luopuakaan. Never say forever mutta minkäs sille voi, jos siltä niin vahvasti tuntuu.. :')








Onneksi nyt oltiin kuitenkin tunnettu jo niin kauan ettei käytännössä noin lyhyt&pieni aika yhdessä edes tunnu mitenkään noin pieneltä ja ennen kaikkea onneksi ollaan oltu hyviä ystäviä & tunnettu toisemme hyvin jo paljon ennen seurusteluakin. Monen monta vuotta ennemmin ollaan tutustuttu. 
Mä vaan olin Samille se kelle se aina kerto kaikki naishuolensa ja muut ongelmansa ja parhaani mukaan sitten aina yritin auttaa ja lohduttaa sitä :') Ja Sami taas kävi aina pelastamassa mua mun ongelmien luota.. Haha! Mä en ehkä kestä kun mietin kaikkea.... Muistan jopa ihmeellisesti koska ja missä tavattiin ensi kertaa (k-marketin kassalla joskus vuonna nakki XDDD) ja mitkä vaatteet molemmilla oli päällä ja kuinka aina pelattiin toisiamme vastaan pingistä (nuokkarilla) ja minä voitin AINA poikkeuksetta (myöhemmin S on kyllä väittäny ja yrittänyt näin pelastaa ittensä sanomalla, että se anto mun voittaa, mutta paskat).. Me aina yhdessä syötiin suklaata (jo silloin) jos edes toisella oli paha mieli jostakin. :-)


Minun ikioma huolehtivainen ja rakastava komistus♥ Rakastan sua♥ puspus!


<3: meeri

3 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤